Jak będzie wyglądał marketing w 2014 roku?

Marketing 2014

Znany i ceniony magazyn „Forbes” opublikował ostatnio artykuł dotyczący prognozowanych zmian w marketingu internetowych w 2014 roku. Kilka postaramy się przedstawić naszym czytelnikom.

 

 

 


  1. Wzrośnie znaczenie inwestycji w social media.

    Inwestycje w media społecznościowe stanie się obowiązkiem każdego liczącego się w branży przedsiębiorcy. Dziś w 2013 roku jest to przywilej, swego rodzaju luksus, który coraz bardziej przeradza się w konieczność…

    Jak wypromować swoją markę w sieci mediów społecznościowych już niedługo przeczytacie na naszym blogu.

  2. Google + zyska na znaczeniu i wartości w social mediach

    Obecnie jeśli chodzi o portale społecznościowe prym wiedzie Facebook z blisko 1,3 mld użytkowników, z czego codziennie aktywnych (udzielających się) jest 665 miliona! Zaraz za nim jest Google + z ok. 500mln użytkowników i wciąż rośnie w siłę z racji bycia jedną z części wielkiego systemu giganta z Mountain View który wciąż zaskakuje nas nowościami. Zdaniem specjalistów,  w przyszłym roku Google+ stanie się niezwykle istotnym elementem algorytmu Google, więc należy zacząć się interesować tematem , bo gdy zlekcewarzymy Google+, to ich wyszukiwarka zlekceważy nas ;)

  3. Zobrazujmy sukces

    W bieżącym roku zwiększyła się ilość zdjęć i materiałów video udostępnianych przez wszystkich użytkowników sieci. Przewiduje się, że w roku 2014 ten trend będzie się utrzymywał i ilość zdjęć i filmów w sieci stale będzie się zwiększać. Głównymi serwisami tego typu będą np. Pinterest, Slideshare, Tumblr, Path a także Mobli.

  4. Vine- mikrovideo przyszłości

    Odkąd Twitter wypuścił swoją nową aplikację Vine oraz odkąd pojawił się Instagram (programy umożliwiające udostępnianie video) liczba materiałów publikowanych w internecie widocznie wzrosła w porównaniu z wcześniejszymi latami.

  5. Mniej popularny Foursquare.

    Większośc z Was pewnie kojarzy portal Foursquare, który w tym roku coraz bardziej tracił fanów i użytkowników? W takim razie mamy dla Was złą wiadomość, trend spadkowy będzie się nadal utrzymywał w 2014roku. Specjaliści dopatrują się winy we wzroście popularności Facebooka, Twittera oraz Instagrama, oferujących liczne funkcje, w tym m.in. geolokalizację.

  6. Silna Moja Przestrzeń

    Wraz z początkiem 2013 roku w Przestrzeni zaszło wiele istotnych zmian, dzięki którym MySpace łapie wiatr w żagle. Przyczyn umocnienia się pozycji portalu można doszukiwać się w wypuszczeniu aplikacji na iOS dzięki której użytkownicy tego portalu mogą słuchać spersonalizowanego pod siebie radia.

  7. W komunikacji B2B wyłoni się główny gracz

    W 2014 roku użytkownicy typu B2B będą mieli portal dostosowany do ich potrzeb, na dziś dzień LinkedIn ma już prawie 250mln użytkowników- profesjonalistów i wciąż ta liczba rośnie. Wg Jaysona DeMersa staje się to największym źródłem informacji jeśli chodzi o komunikację B2B, oraz że portal wciąż będzie rósł w siłę i zyskował na atrakcyjności dla nowych użytkowników.