Jaka jest różnica między linkami sponsorowanymi a naturalnymi wynikami?

Linki sponsorowane Adwords w odróżnieniu od pozycjonowania naturalnego powodują, że strona internetowa ukaże się od razu na pierwszej stronie wyników wyszukiwania po wpisaniu wybranych słów kluczowych przez zainteresowanych Twoją ofertą.

Reklama Twojej strony www będzie wówczas umieszczona w pasku na górze nad naturalnymi wynikami wyszukiwania lub z boku po prawej stronie w wynikach wyszukiwania.Przed rozpoczęciem takiej kampanii sam ustalasz koszt kliknięcia, czas i grupę do której chcesz skierować swój produkt. W czasie trwania reklamy możemy oceniać i zmieniać stawki za kliknięcie, zmieniać dzienny budżet, dodawać inne frazy lub usuwać te  nieskuteczne. W reklamie Adwords płacisz tylko za kliknięcia osób zainteresowanych Twoim produktem.Skutki prowadzenia kampanii  możesz śledzić, ponieważ będziesz miał dostęp do konta Adwords, co daje pełną kontrolę nad kampanią Twojej strony internetowej.

Na prowadzienie kampanii Adwords ma wpływ wiele czynników m.in

  • budżet jaki chcesz przeznaczyć na ten cel,następnie
  • budżet dzienny czy
  • koszt kliknięcia.

Prowadząc kampanię możesz ustalić też ściśle godziny emitowania swojej reklamy, co może przynieść bardziej efektowne kliknięcia.Prowadzenie kampanii Adwords nie przeszkadza w żaden sposób pozycjonowaniu strony, a może nawet w połączeniu przynieść niesamowite korzyści.

Usługi