Rozwiązania

Techniki pozycjonowania

Naszą dewizą WhiteSeo

Nasza firma do pozycjonowania strony stosuje tylko i wyłącznie dozwolone techniki. 

Taką metodą  jest WhiteSeo, czyli czyste zasady według których zwiększamy popularność witryn. Natomiast, nieetyczne metody (BlackSeo) pozycjonowania serwisów internetowych mogą zaszkodzić pozycjonowanej marce i jej wizerunkowi. Firmy, które świadomie, bądź nie, wykorzystują metody mogące wpływać na jakość wyników wyszukiwania wiele ryzykują. Dotkliwą konsekwencją może być zablokowanie lub usunięcie domeny firmy z wyników wyszukiwania, co przekłada się na wymierne straty finansowe. Napiętnowana w ten sposób marka traci na renomie. Tego typu zdarzenia odbijają się bowiem szerokim echem w Sieci. 

Rodzaje pozycjonowania

Jakiego dokonać wyboru?

W zależności od potrzeb i wymagań do dyspozycji mamy: 

Pozycjonowanie standardowe – najczęściej stosowane, pozwala na dotarcie do wielu klientów. Ceny takiego pozycjonowania zależne są od popularności słów kluczowych. Powoduje znaczne zwiększenie ruchu na stronie oraz wzrost sprzedaży produktów i usług. 

Pozycjonowanie szerokie – takie pozycjonowanie stosowane jest dla firm i sklepów oferujących swoje artykuły. Ma na celu wypromowanie dużej ilości słów kluczowych dla poszczególnych produktów, mniej lub bardziej rozpoznawalnych marek. 

Pozycjonowanie regionalne – oferta takiego pozycjonowania skierowana jest do firm i klientów działających lokalnie na danym obszarze. Zaletą tej metody jest stosunkowo niska cena ze względu na mniej popularne słowa kluczowe. 

Technologia pozycjonowania

Sukcesywna droga na szczyt

Każdą stronę przed usługą pozycjonowania: 
- poddajemy optymalizacji, w celu dostosowanie jej do najnowszych standardów wyszukiwarek  internetowych. 
- pomagamy w doborze słów kluczowych z największym potencjałem ruchu, wówczas  Internauci zainteresowani konkretnym produktem lub usługą trafiają na stronę. 
- dokonujemy aktualizacji informacji, jakie posiada wyszukiwarka o promowanej stronie. 
- dokonujemy analizy rynkowej danej branży

Linki sponsorowane

Co możesz osiągnąć dzięki tej metodzie

Z kampanii linków sponsorowanych powinieneś skorzystać, jeśli: 
- Twoja firma chce wypromować nowy produkt   
- masz w ofercie atrakcyjną promocję na określone artykuły
- działasz w branży sezonowo 
- masz do pokonania dużą konkurencję