Słowa kluczowe, a pozycjonowanie

Słowa kluczowe, a pozycjonowanieSą to wyrazy lub całe wyrażenia (tzw. frazy) określające zawartość strony. Słowami kluczowymi nazywamy słowa, które internauci wpisują w wyszukiwarkach jako zapytania. Dzięki właściwemu doborowi słow kluczowych, pozycjonowanie jest skuteczną promocją strony internetowej i nowoczesnym narzędziem marketingu.

 

 

Dobór słów kluczowych

Dobór słów kluczowych jest to najważniejszy krok w kierunku pozycjonowania witryny. To właśnie dzięki nim zdobywamy ruch na stronie i przyszłych klientów naszej firmy. Słowa kluczowe powinny jak najdokładniej opisywać tematykę promowanej strony oraz informacje lub produkty na niej zawarte. Nie zawsze jest tak, że najlepszymi do pozycjonowania słowami kluczowymi są słowa najpopularniejsze, najczęściej wyszukiwane przez internautów. Oczywiście zwiększą nam one ruch na stronie, ale mogą sprowadzić na nią osoby w rzeczywistości niezainteresowane naszym produktem. Np. w przypadku gdy oferujemy usługi na terenie konkretnej miejscowości, pozycjonowanie strony niezawierającej np. nazwy miasta mija się z celem.

Jak dobierać właściwe frazy?

Na początek powinno się wybrać słabo obleganą frazę, która dość szybko może przynieść chociaż minimalny ruch na stronie, a następnie po pewnym czasie (gdy nasza domena zyska już jakąś pozycję) próbować coraz to trudniejsze. Najlepszym sposobem znalezienia najbardziej trafnych słów kluczowych jest stworzenie listy i weryfikowanie jej w czasie.

Pozycjonowanie - tańsze i lepsze od linków i banerów sponsorowanych.

Pozycjonowanie pomoże Twoim klientom znaleźć Twoją stronę i ofertę na niej zawartą. Jest to dużo tańsza forma, niż zakup linków czy też banerów sponsorowanych. Z wyszukiwarek codziennie korzystają miliony osób, a dzięki temu ilość osób wchodzących na stronę dzięki stale rośnie, znacząco przekraczając 50%. Jest to najbardziej korzystna forma promocji firmy w obecnych czasach.